Owoce

Specjalnie wyselekcjonowane 19 owoców z całego świata, które przyczyniły się do powstania soku MonaVie

MAMY JUŻ PONAD MILION ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Spróbuj MonaVie – zakup pierwszą butelkę i jeżeli nie odczujesz żadnych pozytywnych zmian, nie kupuj więcej MonaVie; jeżeli natomiast jak setki tysięcy zadowolonych klientów będziesz czuł poprawę – udowodnisz sobie, że warto być z nami i zostaniesz naszym kolejnym usatysfakcjonowanym konsumentem.

Kliknij w poniższy link

>>ZAKUP<<

Koszt jedyne 8 zł dziennie!! Stać Cię na to!! Stać  Cię na lepsze zdrowie!!

Açai:

Açai berryAçai berry

Perłę w recepturze stanowi jagoda açai, rosnąca w głębi deszczowych lasów Amazonii, na szczytach ogromnych palm. Açai od wieków cieszyło się, wśród rdzennych mieszkańców Amazonii, sławą legendarnego remedium na wszelkie choroby. Nowoczesne badania potwierdzają wyjątkowe korzyści ze spożywania tego owocu.

.

Jabłko:

Jabłka

Ze składników mineralnych zwierają potas. Wielkim bogactwem jabłek jest błonnik w postaci pektyn. Są też bogatym źródłem kwercetyny.

Winogrona:

Winogrona

Naukowcy sięgają do starych ksiąg i na nowo odkrywają właściwości najstarszych roślin uprawnych. Świeże owoce zawierają sporo łatwo przyswajalnych glukozy i fruktozy, a także kwasy organiczne (winowy, jabłkowy i cytrynowy) i przeciwutleniacze. Winogrona czerwone i fioletowe to źródło antocyjanów, a zielone i żółtawe – flawonów.

Gruszka:

Gruszki

Gruszki są znane od wieków. Z całą pewnością uprawiano je 3000 lat temu w zachodniej Azji. Homer w „Odysei” nazwał gruszkę „darem bogów”, a na dworze Ludwika XIV serwowano je jako egzotyczne danie.

Ananas:

Ananas

Zawiera bromelinę – mieszaninę enzymów proteolitycznych. Owoce zawierają również witaminę C, PP i A oraz błonnik i wapń.

Żurawina:

Żurawina

Owoce żurawiny są źródłem wielu składników mineralnych. Zawierają węglowodany (sacharoza, fruktoza, glukoza), witaminy z grupy B, witaminę P, witaminę C oraz składniki mineralne (fosfor, miedź, wapń).

Passiflora (marakuja):

Marakuja

Jest bogata w błonnik oraz witaminy i minerały takie jak: fosfor, magnez, wapń, potas, siarka, sód.

Dziki bez:

Czarny (dziki) bez

Czarny bez zawiera substancje (garbniki, antocyjany, witamina C)

Suszona śliwka:

Śliwka

Posiadają dużo pektyn, żelaza i fosforu. Proces suszenia śliwek zwiększa zawartość antyutleniaczy ponad sześciokrotnie. Susz jest również pięciokrotnie bogatszym źródłem witaminy A i zawiera siedem razy więcej błonnika niż świeże owoce.


Kiwi:

Kiwi

Kiwi cenione jest nie tylko ze względu na smak i oryginalny kolor, ale głównie ze względu na bogactwo witamin i mikroelementów. Niektórzy określają je mianem bomby witaminowej. Owoce zawierają ogromne ilości witaminy C, E i B, mają także dużo potasu, cynku i niewielkie ilości sodu, pektyn i cukrów.

Borówka amerykańska:

Borówka amerykańska

Borówki bogate są w makroelementy − potas, wapń, fosfor i magnez. Zawierają znaczne ilości sodu i żelaza, tianiny, ryboflawiny, niacyny oraz witaminy A.  Badania naukowe prowadzone od 1996 roku w USA wykazały obecność znacznych ilości przeciwutleniaczy oraz wielu substancji biologicznie czynnych, związków antyoksydacyjnych i enzymów.

.

Jeżyny:

Jeżyny

Jeżyny należą do najstarszych znanych nam owoców, ich owoce znaleziono w wykopaliskach pochodzących z czasów prehistorycznych. Jeżyny zawierają dużo witaminy E, zwanej witaminą młodości. Poza tym obfitują w błonnik, żelazo, fosfor, wapń, potas, magnez, witaminy C, B1, B2, B6, i witaminę A.

.

Kolcowój pospolity (goji):

Goji

Jagody goji zawierają potężną mieszankę antyoksydantów i polisacharydów. W skład jagody wchodzi ponadto osiemnaście aminokwasów oraz dwadzieścia jeden mikroelementów.

Wiśnia:

Wiśnia

Owoce wiśni zawierają dużo witaminy C oraz witaminę K, B1 i B2. W ich skład wchodzi również kwas foliowy, potas, miedź oraz żelazo. Wiśnie są bogatym źródłem błonnika.

Granat:

Granat

Owoc granatu zawiera dużo witaminy C, niacyny, potasu, błonnika, kwasy organiczne oraz białko.

Liczi:

Liczi

Jest tropikalną śliwką z południowych Chin. Dotychczas wykorzystywana jako produkt kulinarny zyskuje coraz większą popularność w medycynie. Ten niskokaloryczny owoc zawiera więcej witaminy C niż owoce cytrusowe, tyle błonnika co jabłko i poziom potasu porównywalny z bananem.

Acerola:

Acerola

Jest bogata w witaminy. Acerola należy do owoców o najwyższej zawartości naturalnej witaminy C

Banan:

Banan

Banany są bardzo bogate w składniki odżywcze. W 100g zawierają 94 kcal, 1,1 g białka, 0,2g tłuszczu i 23,2g węglowodanów. Są cennym źródłem  składników mineralnych jak potas, magnez , także cynk, mangan i nieco sodu. Banany zawierają witaminy B6, C, K, kwas foliowy i beta-karoten. Zawierają aminokwas – tryptofan. Banany zawierają dużo potasu.

Borówka czarna:

Borówka czarna

Inaczej czarne jagody, zawierają garbniki, kwasy organiczne, cukry, pektyny, karotenoidy, a także sole mineralne i witaminy C, A, B1, P i inne.

.

MonaVie to naładowana przeciwutleniaczami (antyoksydantami) kompozycja, poprawiająca kondycję fizyczną i wydajnośc organizmu oraz pomagająca utrzymać zdrowy i aktywny styl życia.

Jeżeli nie chcesz dokonać zakupu, to nie klikaj w poniższy link

>>ZAKUP<<

!!Mamy już ponad milion zadowolonych Klientów!!

Zobacz, którzy z polskich sportowców piją MonaVie – sportowcy, wywiady

Zapoznaj się z radą naukową, która stworzyła te unikalne mieszanki: doradcy





%d blogerów lubi to: